Bulle i ugnen..

Jaha då var det tisdag då. Idag har jag inte gjort mycket alls.. Bara tagit det lugnt, vilket behövdes.

Var nere till Mvc idag, allt såg bra ut som vanligt och den lilla växer som den ska. Hade även gått upp mer nu sedan sist och det förklarar ju mina svullna ben och fötter.. Börjar samla på mig vatten.. Ganska sent denna gång iaf, med Felix svullna jag upp ganska tidigt och hade jätte mycket vatten. Bebisen har inte fixerat sig men ligger stadigt neråt med huvudet vilket kan förklara det tryck jag känner neråt då och då. Pratade även med barnmorskan om lite annat. Måste säga att jag har haft tur och fått en sån bra barnmorska. Man får ett högt förtroende för henne och hon är lättsam att prata med.


Sen när jag åkte hem därifrån stod mormor på trappen och väntade, medans hon hade väntat på mig så hade hon hackat bort massa is och snö från trappen så nu är det inte lika lätt att slå halvt ihjäl sig där :) Hon hade även med sig lite bebiskläder som hon köpt och en påse bullar.. Mmmmmm Mormors hembakta bullar :) Kunde inte hålla mig så jag har redan ätit EN.. ehmmm *host* (eller va det fyra?)
Tack mormor :)

Har precis tagit upp kyckling och bacon och lagt på tining.. Fick ett sug efter Kyckling och bacon röran som Nina gett mig recept på, så det får det bli idag.. mumms!!

Nej undra ja om jag skulle börja se över den där BB väskan?? Hmmm.. ja det får nog bli så kanske..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback