Uppehåll

Ja nu har jag haft blogg uppehåll några dagar.. Har varken haft ork tid eller lust att skriva..

Tänker heller inte uppdatera om vad som hänt sedan sist, mest för att slippa tråka ut er med allt..

Just nu håller jag på att fixa papper till försäkringskassan för att lämna synpunkter osv, har fått intyg av chefen att han inte kan sätta mig på lättare uppgifter och att vila finns det ont om i mitt arbete, har fått komplettering på mina sjukintyg av läkaren och idag ska jag se om min barnmorska kanske kan skriva ett utlåtande om mina besvär. Har även knåpat ihop ett eget brev med mina synpunkter och beskrivning om arbetsplats och vardag med smärtan.. Så fan om jag inte får igenom detta nu..

Idag så är det besök hos bm som står på scemat, tänkte att Felix skulle få åka till min mormor så länge.. Sen vet ja inte om Anders skulle komma en sväng. ska skicka o kolla det snart tänkte jag..

Nepp detta får räcka för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback