10/12

Jaha då satt man här igen då.. precis kommit hem från Tina o Alicia.. Vi hade en super mysig kväll alla fyra.. Käka fläskfilé, potatis gratäng o beasås till.. o sallad såklart :P sen vart det glass till efterrätt.. snacka om att ja o tina va proppmätta.. man kan juh aldrig sluta äta när det är så go mat.. efter maten o efterrätten så vart det mys kväll i soffan framför tvn.. eller tina i en soffa o ja i deras sköna fotölj som man kan dra ner i liggläge, med Felix på ena sidan av mig och Allis på andra sidan.. Efter en stund somna dom båda två o där låg jag.. haha.. men de va såå mysigt o varmt :)

Hämta Felix tidigare idag från dagis för Anders ville komma o leka lite med han. Det var inga problem alls, vi fikade lite o sen så fortsatte leken inne på Felix rum där Anders fick läsa bok efter bok om o om igen.. haha.. sen tog Felix fram sång boken o tyckte att pappa skulle sjunga.. men de tyckte visst inte han.. haha.. skönt att det gick så bra, hoppas att det fortsätter så nu.. tror Anders skulle komma igen på lördag, o Sara oxå tror jag.. Hoppas det går lika bra då..

Stackars min lilla goding har sån hosta.. Förut hostade han så mycket så han spydde, o sen forsade det bara ut ur munnen på han.. Men vart inge mer efter det som tur va.. hoppas medicinen hjälper snart.. tycker så synd om han juh..

Morgon dagen, ska ut till skolan o prata med studievägledaren där.. måste söka nya kurser till våren o har ingen aning om va de skulle vara för något.. finns knappt några o välja på nu men ändå så måste ja ha ihop mina poäng.. hitta några men det saknas fortf 100 p för att ja ska kunna komma upp till heltidstudier.. det är lite sugit.. får läsa massa skitämnen bara som ja egentligen inte alls skulle vilja.. men men .. får väl se som så att det bara är en termin till sen är jag äntligen klar med mitt slutbetyg.. det ska bli skönt, sen får ja bara hoppas att ja kommer in till hösten på sjuksköterska linjen.. mycket pluggande några år nu men det är det nog värt när jag äntligen är det jag vill bli.. tur man är envis o inte ger upp i första taget.. får juh tänka att det är för Felix skull jag gör detta.. o min självklart oxå.. men vill juh att felix ska ha en trygg framtid.. det kan jag juh inte påstå att han får om vi ska leva på McDonalds lön iaf..

nej krypa ner i sängen kanske.. synd att det inte finns någon att krypa ner hos.. är riktigt mys sjuk idag.. får gå o snosa lite på felix innan ja lägger mig tror ja...

natti natti

P&K

Kommentarer
Postat av: sara

Maten lät inge god för det heller! :) Hehe.

Hur länge har du kvar i skolan? :) /Sara

2008-12-11 @ 01:27:46
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback