11/12

Precis kommit hem.. har lunchat med Jenny E på stan.. alltid lika trevligt att träffa henne.. vi har alltid saker att prata om.. det är synd att vi inte ses så mycket längre men det blir väl så ibland tyvärr.. saknar henne..men nu får det bli ändring på de..
efter lunchen åkte ja till maxi o handlade en pulka till felix.. kanske iaf hinner använda den 2 ggr innan snön försvinner:) ska nog ta den till dagis så han kan åka på vägen hem.. problemet är att det bara är nerför hem.. haha men de går nog tror ja..
efter maxi drog ja ut till skolan för att prata med studievägledaren.. först fick ja juh sitta o vänta en halvtimme för att det var en annan där inne.. men sen så fick jag komma in.. han skratta lite åt att jag kommer ha en hel del att göra till våren.. att ja inte är klar med alla dessa ämnen som jag läser denna termin + fem nya vårterminen + att jag ska öva för högskoleprovet o göra den sen oxå.. MEN DET SKA GÅ!!! förhoppningsvis kan jag lägga ihop några ämnen till ett ämne.. som digitalt skapande, multimedia och webbdesign för alla dom är typ samma sak så om den läraren är snäll kanske det går att göra så.. sen historia A och B om hon är snäll och samhäll C och projektarbetet kanske skulle kunna gå o lägga ihop om han var snäll oxå.. så nu hoppas jag att alla lärare är väldigt snälla mot mig :P

Maria ringde oxå, så jag får va så snäll o åka upp till jobbet i morgon o jobba lite oxå.. men det tar nog inte så lång tid tror jag inte.. sen undrade tydligen chefen oxå om vad jag har för planer 2009 och om jag kan jobba mina 50%.. *suck* som om jag inte har nog mycket nu.. men ändå så behöver jag juh alla extra pengar jag kan få.. tänk om man bara kunde klona sig några ggr så skulle ja som orginalet kunna bara spendera tiden med felix o så kan dom andra kopiorna göra allt annat arbete.. va skönt det skulle vara..

har hittat en ny favvo låt.. eller ja flera.. men iaf Lovegame med Lady GaGa.. så sjukt bra, blir på gör party humör när jag hör den.. o Poker face är oxå bra..

nej nu ska jag fixa det sista här hemma o sen gå o hämta Felix. Blir till att vara ute en stund, lovade han att vi skulle åka pulka han o jag efter dagis så det är bäst att jag håller det oxå:) 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback