13/12



Så vart min nya hårfärg.. nu är det bara mina tjocka blonda slingor som ska i oxå.. får se när jag tar det..

Åkte hem till mamma förut.. Kom inte in i bilen först bara felix sida som gick att öppna och bak.. så jag fick försöka vara smidig o klättra över till min sida.. Felix titta på mig som om jag vore knäpp o det har han väl lite rätt i oxå:) sen kom vi iaf iväg o vi gick ut o åkte pulka



syrran var med ut, och det vara bara hon som fick åka med..


men ja lyckades tjata till mig en gång iaf o få åka med han..



Men sen fick ingen åka med honom för han skulle åka själv.. han skratta massor när han susa fram från den lilla backen:)

sen förklara han för mig på sitt lillgamla sätt att han inte skulle åka mer o att vi skulle gå in så då gjorde vi det..
Fick mat hemma hos mamma oxå, himla bra att åka dit ibland så man slipper laga mat :) Sen blev Felix på dåligt humör o jätte vrång så vi beslutade att åka hem.. just nu sitter han med sin godis påse som han fick av Anders o Sara.. Tur att jag har en egen påse som jag kan ta fram sen för hans vill jag inte smaka av,, tror nog att dom flesta sitter ihop nu.. ett bett på en o sen nästa o så lägger vi tillbaka dom o tar en ny.. haha.. ja han är för söt..

fått höra mer om min gammelmormor nu.. hon mår inge bra, fast just nu är det mer i psyket.. hon trivs inte alls därborta o hon är ganska fåfäng o ganska vrång.. hon vill inte gå utanför dörren för hon kan inte visa sig hur som helst.. o så blir hon naiv o tycker att de anställda bara tittar surt på henne o tycker hon är besvärlig o jobbig o allt.. men iaf, pulsen är fortfarande hög på henne o dom hade inte tagit några prover på struman än, så vi vet inte riktigt vart det slutar än o när o om hon får komma hem.. Tycker så synd om mormor nu för det är verkligen inte vad hon behövde oroa sig för nu.. det har juh vart så mycket för henne nu på sista året.. bara att hålla tummarna för att hon får komma hem snart igen..

nej nu blir det mys i soffan en stund tills Felix ska gå o lägga sig:) sen hamnar jag nog här igen kan jag tänka mig..

P&K

Kommentarer
Postat av: Sara

Det bara blev att jag höll mig undan eftersom det kan ha varit stelt för dig oxå. Hehe.

Ja det tycker jag absolut att ni ska, kan ju ta det efter jul när allt "julrush" lugnat sig. Hehe.

Ska dom va ute?, jisses, haha, hoppas det inte är kallt då:) Hehe. Låter bra att du har med dig kameran :D

2008-12-13 @ 20:17:21
Postat av: Grantoppen

Va snygg du är min lilla pudding!!

2008-12-13 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback