14/12

Ibland blir jag så trött på mig själv.. att man inte vågar mer.. vad har jag att förlora?? kan juh knappast bli mer singel än vad jag är.. varför ska saker sitta kvar så länge?? varför kan inte självförtroendet växa igen?? Jag vill juh, men nått tar stopp hela tiden o så blir det till att jag spelar ointresserad.. *suck*
Alla dessa tankar som snurrar runt i huvudet på mig.. varför trycker man ner sig själv hela tiden.. istället för att tänka nej han skulle absolut inte vilja ha mig, kan man inte bara börja tänka varför skulle han inte vilja.. men ne, tydligen inte.. ahhh blir tokig på mig själv.. har ingen annan som sänker självförtroendet för mig längre, men den rollen tog jag över själv.. Tina är alltid på mig om att jag måste börja chansa mer, o jag vet juh så väl att hon har såååå rätt.. jag kommer aldrig komma nånstans om jag inte gör det..
ska nog göra det till mitt nyårs löfte.. Börja ta mer chanser..
 
skulle haft myskväll o kollat på film hade jag tänkt, men som vanligt tappa jag suget o hamna framför datorn istället.. istället för att bara ligga o vila o ta det lugnt.. ahh va negativ jag är just nu känner jag.. så jobbigt när man blir det.. konstigt ändå att man är så bra på att inte visa det utåt.. utan alla förutom dom som verkligen känner en tror att man är på topp o aldrig deppig.. men så är inte fallet...

Felix har nog känns av min dåliga dag oxå, för det har han oxå haft.. vi har haft många duster han o jag idag.. konstigt ändå att det är alltid på mina dåliga dagar han väljer att ha sina trotsiga dagar.. men det brukar juh vara så.. fast han har faktiskt vart mysig under dagen oxå så det har inte bara varit jobbigt..

nej nu ska göra nått annat ovettigt en stund.. kommer nog på nått mer att skriva av mig om snart..

P&K

Kommentarer
Postat av: bara jag

Puss på dig gumman min!

2008-12-14 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback