14/12

så nu är det tredje ljuset tänt.. så mysigt.. vi har precis ätit mat o myst.. nu sitter Felix i min säng o läser bok högt för mig.. så söt!!
Felix kan trolla oxå.. haha.. de är för roligt.. han tar nått litet i handen o så säger han hokus pokus o slår ihop händerna så saken flyger iväg åt nått annat håll o så öppnar han händerna o säga BORTA!! haha jag skrattar lika mycket varje gång han gör det.. allt börja med nån trollkar som var på bolibompa för ett tag sen, o han trolla bort pengar. då satte han sig o bara slog ihop händerna o sa "penga borta".. nu har han iaf nått i handen när han trollar.. :)

Den här dagen har vart sååå seg.. vart så trött hela dagen så ja la mig samtigt som felix skulle sova middag.. o somna direkt efter att han somnat.. så ja fick sova en stund.. vakna inte ens när felix vakna o det brukar alltid jag göra.. men som tur var hade han bara hittat på hysset att riva ut alla dvd filmer så det var inge värre:) fanns inte så mycket annat att göra hyss med som tur va..

så nu lär väl inte jag kunna somna inatt antagligen..

Igår höll jag på att bli tokig.. la ut massa bilder på facebook från bror mins inflyttningsfest.. under typ en timme hade jag över 40 mail om att folk kommenterat.. hehe.. men det var kul var juh bara bror, Nina o brorsans kompis som skrev, skratta rätt gött åt alla deras kommentarer..

nej nu ska jag försöka orka resa mig upp.. är sååå mätt..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback