16/12

fy vad ja är seg idag.. har knappt sovit nått inatt.. så denna dag har jag inte fått mycket gjort alls..

har beställt kläder för nyår nu oxå.. skit snygg klänning.. bara att hoppas på att den sitter bra på mig oxå:) måste bara hitta en BH som passar till den oxå.. det är en rygglös klänning typ så måste hitta en bh som har genomskinligt spänne bak eller inget alls.. vilket nog inte är det lättaste här i stan.. karlstad kanske kan ha om jag har tur men det vet man juh aldrig.. annars får man hitta på nått annat sätt.. tänker iaf inte gå utan bh.. usch..

morgonen börja inge bra idag.. va så trött så jag mådde illa.. har kännt mig halv kass hela dagen så vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller nått.. hoppas inte..

är så sugen på att festa oxå.. fjäskade lite för mamma om att hon kanske kunde va barnvakt på juldagen, men hon jobba så det sket sig.. helgen som kommer är hon ledig men då är det väl garanterat inga som är ute så.. aja vi får se hur det blir.. det är juh inte sååå långt kvar till nyår heller så jag får hålla mig i värsta fall..

nej nu är det dags att åka o hämta lillskrutten snart.. hoppas han är på bra humör idag...

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback