21/12

Kände att det var dags att skriva ett inlägg:) var några dagar sen nu.. men har inte haft ork tid eller lust att skriva faktsikt..

Just nu sitter ja o väntar på att felix ska somna, så jag kan fortsätta mitt städande.. må¨ste torka golven men de går inte så bra när Felix är vaken:)

Sen är jag klar med städandet, så det är bara för soffan att komma på tisdag:) ska bli skönt med en ny soffa.. med material så det bara är att torka av fläckarna som blir.. väldigt smidigt när man har en liten hemma.. o så är det en hörnsoffa oxå så det är bra, får man lite mer plats när man har folk här.. inte för att det händer så ofta men ibland så:) o kanske händer oftare snart vem vet :)

har fått min bh o min klänning nu.. såklart så passa juh inte klänningen, den va för stor.. men jag tror att mamma kan fixa till det.. tur att man har en mamma när man själv är helt värdelös på att sy med maskin.. hehe.. Bhn passa iaf o satt fast.. trodde inte den skulle va bra men den va skit bra.. lossna inte en enda gång.. så den va helt klart värd pengarna..

annars då, har ja börjat med mitt nyårslöfte tidigare.. har faktiskt vågat ta mer chanser nu, o titta ja lever o har inte gått under än :) *nöjd* kanske ger resultat, kanske inte.. det återstår o se..

längtar till nyår nu, det ska bli så kul.. ska juh till brorsan o Nina.. det är alltid roligt folk där så festen lär inte bli tråkig iaf :)

snart är det Jul oxå.. I morgon ska jag ner på stan o försöka hitta dom sista julklapparna..
har syrran, storebror, pappa, lillebror o Tina kvar.. så vi får väl se va man kan hitta på..

nej nu måste ja nog ta tag i resten.. inte för att felix sover men får väl börja ute i köket så länge...
Sara o Anders kommer senare oxå o hälsar på.. Fast enligt Felix är det bara Sara som ska komma inte Pappa..
Än så länge går det bra iaf, men det stora testet är juh på tisdag när Felix ska sova hos Anders.. men det ska nog gå bra, han kommer juh få massa julklappar av dom då så han är nog mer än nöjd när han kommer hem..

P&K

Kommentarer
Postat av: Sara

Va nice med en ny soffa! :)

Blir lagomt till julafton, så du får en bra julklapp :) Hehe.

2008-12-21 @ 14:37:39
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag&syrran tyckte det va en bra idé till farmor :) Spec när farfar nyss gick bort. Jo Felix såg väääldigt trött ut. Haha, men han höll igång både när farmor, Nina &Viktoria va här &uppe hos min bror. Han slockande ganska fort när han väl skulle lägga sig &sova :)

2008-12-23 @ 23:29:55
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback