28/12

Då var det ett tag sen ja skrev igen då.. men det har vart fullt upp nu över julen..

Julafton va jätte mysig, lite flängig men det gick bra ändå.. Felix va så nöjd med sina julklappar.. Han sitter inne på sitt rum flera ggr om dagen o leker med sin tågbana.. o där kan han sitta i över en halvtimme helt själv...
Jag är oxå jätte nöjd med mina julklappar.. blir till att åka till Ikea snart o shoppa för presentkortet.. Fick jätte fina kuddar till soffan oxå av brorsan o Nina..

soffan har jag som sagt fått nu oxå.. så super nöjd med den.. det vart skit snyggt.. nu saknas bara resten som ska upp på väggen vid tvn, några lampor till och nya svarta gardiner.. sen är ja nog nöjd med mitt vardagsrum ett tag till :) Hallen däremot velar ja lite fram o tillbaka med.. vet inte om jag vill ha ljus färg eller mörk färg.. men ja tror det blir mer ljust..

Igår va vi ute hos Tina, Per o Allis o firade jul med dom.. Felix fick ett lerkit med massa olika saker o färger i som man kunde bygga med.. det tyckte han var jätte roligt så det har vart en av sysselsättningarna idag.. Jag fick ett underbart satin bäddsätt av dom, o jag sov som en prinsessa i natt.. Tack gumman!! nu måste ja köpa fler sånna för jag tror inte jag kommer kunna sova i vanliga billiga sängkläder från ellos längre :)

denna dag, har jag fixat o grejat lite då o då, har dock haft huvudvärk nästan hela dagen så jag har inte orkat allt för mycket.. denna nacken tar kål på mig snart tror ja.. de är juh den som gör att jag får migrän.. skulle behöva köpa sån där special säng o madrass o kudde.. men va fan, ja har då inga 30 000 o slänga ut på en säng iaf.. så ja får nog gå o ha ont ett tag till..

I morgon ska jag ner o klippa mig, ska bli så skönt, men vet dock inte hur ja ska klippa.. ja vill inte bli av med längden men ändå så vill jag inte göra som jag alltid gör annars.. nån som har några bra tips??
Efter det ska jag fixa några saker till o sen ska vi åka o hälsa på Anders o Sara en sväng.. nu var det juh en vecka sen så kan vara bra o göra det innan han ska sova där, vilket blir på tisdag till tordag nu istället för onsdag till torsdag.. tror det är bättre så än att det blir en massa fläng för honom eftersom han ändå ska med till Rudskoga på tisdagen så..
Passar bra för min del för då kan jag o Tina fixa i slingorna i mitt hår på kvällen..

Snart är det nyår, jag längtar.. Har en sån känsla av att det kommer bli en lyckad kväll.. fast kommer juh sakna lillskrutten oxå såklart, är juh van att fira sånt med han.. men jag kommer att få det roligt.. mycket roligt folk som kommer till brorsan.. klänningen är fixad, håret kommer va fixat, alkoholen är fixad, allt är fixat, så nu är det bara att det blir nyår:)

nej nu ska ja gå in i en dusch o sen blir det nog sängen..

P&K


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu e de bara 1 grej kvar att "fixa" så är nyår perfekt ;).. Tittade på ikea, de hade billiga nackkuddar som du kanske kan prova. Kostade jämt över 100 tror ja, lr mindre tom. Det ska ja iaf, värt ett försök även om de ser för jävla obehagliga ut :S.... Puss på re

2008-12-28 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback