29/12

har precis gjort mig i ordning, ska snart bege oss ner till stan, syrran möter upp oss där så hon tar felix medans ja klipper mig.. vet fortfarande inte hur ja ska klippa mig, men hoppas på att frisören kan ge nått bra tips..
Felix sitter klistrad framför lejonkungen.. det är nya favorit filmen nu det.. ska se om ja kan hitta 2an o 3an oxå, börjar tröttna på ettan nu kan ja säga.. hehe..

ska ner o försöka hitta kattbädd o kattfilt på stan oxå, mina katter gilla inte nya soffan o ligga i, den va mog inte lika varm o mjuk nu eftersom det inte är tygsoffa.. så tänkte ge dom en lite sen julklapp så dom har n¨tt mysigt att kurra ner sig i när dom ska sova..

sen blir det till maxi en snabbis, måste fylla på lite.. köpa nagellack o hårfärg oxå.. ska även unna mig en bra hårspray på frisöhuset oxå.. är så trött på att håret lägger sig platt igen efter bara tio minuter.. den är dyr men det får det vara värt..

sen ska ja hem till mina kusiner o lämna pengar för jultidningarna.. o sen ska ja till Andes o Sara.. sen blir det hem o laga mat.. o oj vad denna dag kommer att rusa förbi..

nej nu ska vi snart bege oss..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback