30/12

Japp då satt man här igen då.. Tänkte att ja skulle passa på att skriva några rader innan jag lägger mig i sängen..

Denna dag har gått fruktansvärt fort.. Vi gick väl upp ur sängen vid typ halv elva nån gång. Fixa frukost åt Felix o sen var det lejonkungen som gällde. Jag gjorde mig i ordning under tiden o sen var det hans tur.. Ner till stan för att möta upp syrran så ja kunde få klippa mig. Vart jätte nöjd med resultatet, hon förstod precis va jag ville ha och det blev som jag hade hoppas. Nu ska ja bara komma ihåg hennes namn till nästa gång så jag får henne igen.. så skriver det här så kan ja juh gå tillbaka o titta om ja glömmer.. Jennifer hette hon.
Sen efter klippningen så bar det av till maxi, skulle hitta nagellack o nån ny snygg ögonskugga ( ja tina ja vet att jag säljer sånt själv men hinner juh inte få det till nyår juh ;) ) Där inne tyckte inte felix att det var speciellt roligt, o absolut inte när han inte fick riva ner saker från hyllorna.. så fick ta upp telefonen o ringa min käraste syster igen som kom till undsättning o tog med han hem till dom istället så ja fick handla i lugn o ro :)

Sen vidare till min morbror med familj för att lämna pengar, där vart jag juh fast en stund oxå.. Dom har juh en sån fruktansvärt söt 11 veckors valp nu.. blir juh bara för sugen på att skaffa hund när man ser valpar.. men det finns det ingen tid med nu inte.. räcker med mina två katter tror ja.. Sen iväg o hämta Felix o köra syster i Fiffi till stallet, o lillebror till McDonalds. O sen efter ett par om o men så kom vi äntligen iväg till Anders o Sara.

Hemma hos Anders o Sara drog tiden iväg väldigt fort må jag säga.. Vi satt o prata en himla massa, mest var det nog jag o Sara som prata o Anders o Felix lekte på golvet.. Men han la in några meningar här o var :) O Felix några mamma,mamma,mamma,mamma,mamma ibland:) men det var trevligt.. Synd o säga att det blir några jobbiga tysta stunder iaf. Hon är en väldigt lätt tjej att prata med Sara, öppen och ärlig. Så det är inte ett dugg obekvämt eller svårt att komma på vad man ska prata om.. Hon har gjort bra intryck på mig..  Felix ville inte åka därifrån, det var kul att se att han hade roligt.. De vill jag se mer av.. Tror han trivs fruktansvärt bra av att få vara med alla tre samtidigt o få känna att vi kommer överens allihopa o har trevligt tillsammans med honom..
Klockan drog iaf iväg så halv åtta kom vi därifrån.. det var raka vägen hem o börja laga mat o få i oss det.. Felix kom i säng lite senare än vanligt men tror inte det var så mycket senare.. innan nio iaf.. men de är juh inte hans fel att vi kom hem så sent..

sen resten av kvällen har väl bestått av att sitta här framför datorn eller i soffan o kollat på tv.. vilket inte vart nått att se på så det kunde kvittat..

nej nu blir det allt sängen för min del..
det är en dag i morgon oxå..

P&K

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är oxå väldigt lätt &öppen så det är inga problem alls att umgås :) Det är mycket trevligt att umgås :) Maten smakade bra förstår jag? :D Äsch då, lillkillen har ju lov så d gör väl inge om han kommer i säng lite senare :) Hehe.

2008-12-30 @ 10:35:47
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback