6 december

Var i karlstad igår med syrran.. Försökte hitta lite julklappar, men gick inte så bra. får åka tillbaka igen nästa gång jag är barnledig. En tre kille kom fram till oss på stan o tjata.. Herregud, han tjata så de fanns inte, o lät rolig gjorde han oxå. syrran stod i bakgrunden o försökte hålla sig från skratt.. Lite roligt var de iaf.. :)

skönt att få hem lillskrutten idag oxå.. slipper man vara ensam hemma jämt.. Det jobbigaste med att vara singel är just att inte ha någon att komma hem till och någon att dela vardagen.. Annars har det varit väldigt skönt och nyttigt för min del att vara singel.. jag har lärt mig att stå på mina egna fötter och inte behöva ha någon att luta mig tillbaka på.. Att vara helt självständig är en rätt skön kännsla. Man kan bli förvånad över hur mycket man fixar själv bara man bestämmer sig för att det ska gå!! Men nu börjar det nog bli dags att ge sig ut på marknaden ordentligt :) ska bara hitta tiden till det mellan plugg, jobb och Felix.. Speciellt nu kommer det bli tight med tid till det, nu när jag ska ha honom hela tiden ett tag framöver.. Men det gör inget!! Vet juh att jag har min underbara familj som ställer upp om dom kan och inte jobbar..

HAr vart iväg o handlat lördagsgodis till Felix nu oxå.. blir en myskväll i soffan framför tvn. Fast han får hålla mig borta från godiset idag tror ja. Godis veckan nu o jag är så fruktansvärt sugen på allt..

Nu ringde gumman oxå så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback