more 11/12

usch vad jag fryser.. sitter med två tjocka tröjor på mig o ändå fryser jag.. men jag blir nästan alltid frusen när ja vart ute länge i kylan.. blir väl dom flesta antar ja.. men kul hade vi.. först åkte felix pulka själv, men sen tyckte han att ja skulle åka med han så det fick jag så snällt göra.. oj va han tyckte de va kul.. så sen ville han inte åka själv alls.. sen kom vi lagomt in till lompilompa o då vart det mys i soffan..

har även försökt att få honom o sitta still så jag skulle kunna få en bra bild på honom i hans tomtedräkt ja köpt till han.. lyckades väl få några tillslut o nu har jag pysslat ihop till en början av julkortet.. resten gör jag för hand.. så här blev det för tillfället.. vet inte om jag är riktigt nöjd än..

så här blev den för tillfället iaf.. vet inte om jag är nöjd än riktigt.. nån som har några andra tips isf??

nej nu ska jag lägga lilleman.. han sitter just nu helt inne i nått program på animal planet.. men nu får han slita sig från de så vi kan läsa saga o sova sen...

P&K

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill oxå åka pulka! :)

julkortet va jätte fint :)

2008-12-12 @ 13:25:48
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback