Underbar dag!!

Denna dag har verkligen vart helt underbar! Det är helt otroligt hur underbar en människa kan vara.. Allt känns bara så bra i närheten av M..  maten var jätte god.. Efter den la vi oss i sängen o mös.. sen tittade solen fram så då gick vi ut o satte oss o åt glass.. satt tillsammans på trappen o hade de hur gött som helst. Har haft väldigt djupa samtal idag oxå, berättat en hel del om mitt förflutna, o alla som känner mig vet juh hur svårt jag har att gå in på det, och att det har tagit ganska lång tid innan jag släpper ut det.. men det var inga problem alls.. Har juh arbetat på den biten nu o plus att han är sååå bra att prata med..
sen skulle ja åka iväg o besiktiga bilen, när jag kom dit så hade dom juh självklart stängt tidigare.. fan..
Hämtade Felix på dagis o så tog vi en tur ut till skärgården. o nu ska vi ta o börja städandet inför helgen.. på söndag kommer juh släkten o firar..

nepp nu har ja inte så mycket att skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback