Vart tog solen vägen

Undrar jag just nu, det som va såå skönt att sitta o sola.. Nu vart det juh nästan lite kyligt ute.. Har iaf hunnit rensa rabatten. Så nu är det klart.. tog sin lilla tid kan jag säga.. tror jag grävde ner till Kina efter rötter.. hur många stora vita rötter som helst o dom satt som berg oxå.. men nu är det klart iaf.. ska gå ner i förrådet o hämta upp Felix alla leksaker oxå..
Om lite mer än en timme kommer min älskling hem.. känner mig laddad nu igen.. skönt.. det ska bli skönt att få hem han nu igen.. men det har vart nyttigt att få vara själv nu oxå, ladda batterierna igen.. det var juh ändå nästan en månad sen han var hos anders så.. det kändes nu.. '

Har fortfarande lite tankar o funderingar, men det reder sig snart.. skönt just nu att få sitta själv o fundera lite.. o skönt sen när bubben kommer så kan jag inte fundera mer.. det löser sig alltid..

ska ta o ringa o beställa massage tid i morgon oxå.. fick juh det av mamma o familj i present.. behöver jag verkligen just nu för det gör verkligen gör ont i ryggen, o i svanken..

träna är även ett mål jag måste ta tag i nu... det är dags nu, inga mer undanflykter.. bröllopet närmar sig o då vill jag juh ha kommit ner lite mer i vikt.. M sa till mig att jag ska börja dricka kaffe på morgonen o sen gå ut o gå en powerwalk. Det ska tydligen bränna rätt bra då.. så kanske ska börja tvinga i mig kaffe på morgonen o ta en lång promenad efter jag lämnat Felix på dagis varje morgon.. o sen köra massa situps hemma direkt efter det o på kvällarna.. nu när M visat mig hur man ska göra för att få bäst resultat.. ja de får nog bli mitt mål att börja med nästa vecka när Felix är på dagis varje dag..

nepp nu ska jag göra nå nytta..

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback