gonatt

nu blir det snart natten.. Micke kom för någon timme sen så nu ska vi krypa ner under täcket o mysa.. han går upp klockan fem i morgon.. stackarn..

Imorgon är dagis stängt så Felix ska va hos mamma o familjen medans ja jobbar..

mycket tankar har det vart idag.. måste hända något snart.. måste ta tag i allt... är trött på detta..

mina sista inlägg har handlat mycket om Micke, ja vet, men det får ni stå ut med ett tag.. Fan ja är juh ny kär.. trots att vi träffats i snart fem månader.. Men för varje dag som går tycker ja bara mer o mer om honom och jag inser mer o mer att ja kan inte få det bättre. Jag får allt jag behöver utav honom o mer där till. Jag har aldrig känt att ja kan lita på någon så mycket, aldrig känt mig så trygg hos någon och aldrig känt att ja kan öppna mig o säga allt jag känner till någon så som jag kan med honom.. Han får mig o känna mig som en drottning.. Dessa två år av väntan på att hitta en kille var utan tvekan värt det. Jag hittade den bästa!!

Nepp nu blir det sova för nu kommer prinsen o kryper ner breve mig..

Puss o godnatt..

Kommentarer
Postat av: Banke

Det gör inget...

Om du inte få skriva av dig lite så tror jag att du spricker av glädje snart... Hihihi...

2009-08-11 @ 23:50:04
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback