stor pojke

Felix har blivit en stor pojke nu, Idag har han vart blöjfri en vecka och det har gått jätte bra, någon enstaka olycka men det får man räkna med. Han har även varit lika duktig på dagis. Skönt att personalen där hjälper till med det oxå så man slipper vara helt själv med det. Så snart är nästa steg att få bort nappen oxå.

Igår var jag, Micke o Felix hemma hos mamma o familjen o grilla vi hade jätte mysigt, skönt att hela min famlj tycker om Micke och att han tycker om dom. Felix sa till Micke igår att han älskade honom, värmde i hela kroppen när jag hörde det.. Så mysigt. Förutom vad jag känner för han så är det viktigast att Felix tycker om honom.. O det gör han verkligen.. Det är så skönt att ha en till i livet nu som man kan dela allt med.. Det är skönt att äntligen kunna lita på en person, och känna att man har ett öppet och ärligt förhållande. Ja ingen kan vara lyckligare än jag över det nu :)

Idag har ja skrivit mitt första CV, dags att söka massa nya jobb o komma ifrån McDonalds. Är så trött på de jobbet nu o de har jag vart länge.

nepp nu blir de mys med Felix..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback