3/2

Ligger nu i soffan o är proppmätt.. vart en Elmaco.. Mormor kom så snällt o hämta mig förut o körde mig till mamma.. så gick ja till maxi o handla lite, sen åkte ja o köpte mat till mamma o dom o så fick ja en meny oxå.. men vågade inte äta hos dom för mamma har spytt idag o har ja klara mig från att bli smittad av bubben min så vill ja juh inte bli smittad av mamma..

Ryggen gör fruktansvärt ont fortfarande efter den gången ja knäckte den.. kan inte sitta ordentligt för länge innan de gör ont, speciellt inte på nån hård stol.. hoppas de ger med sig snart.. annars kanske ja borde gå iväg o få typ nån massage eller nått..

Fått ett avslag på fondsökningen oxå, men de är 22 kvar så kan juh hoppas ja har tur med några iaf..

Inge bra finns det på tvn heller,  kollar på nån komedi på sexan, verkar inte va nå vidare men.. vet inte om ja vågar kolla på thrillern på trean.. inte nu när ja ska sova själv.. hehe..

I morgon ska ja sätta mig med datornkunskapen, sen ska ja försöka ringa o kolla om rättegångar i Karlskoga. jobbiga är att man vill juh gå på nån som är intressant, men som ändå inte tar flera dagar..

såg på familjen annorlunda igår.. herre gud alltså, rätt imponerande att ta hand om så många barn o få vardagen att rulla på som den verkade göra för dom iaf.. en annan kämpar med att få dagen att räcka till ibland o har bara ett barn.. hehe.. fast det har nog med att göra att man alltid gör det bästa av situationen oavsett allt.. o då funkar det nog... men ja vet iaf att ja vill inte ha så många barn iaf.. ja vill ha tre.. de sista två ganska tätt.. men just nu räcker det med min underbara lilla skrutt, så ja kan ge han all kärlek o uppmärksamhet han förtjänar.. o så ska ja se till att få min utbildning först innan ja skaffar fler. o sen måste ja juh hitta HAN som ja vill skaffa barn med oxå.. o det kan juh ta tid, om ja fortsätter vara så kräsen.. haha..

nej nu ska ja kolla klart på filmen..

kanske orkar skriva mer sen..

Skicka förresten till Anders förut, skrutten mådde bra, febern hade sjunkit o han härjade.så de är bra, kan ja slappna av lite nu iaf.. sen skrev ja massa om va han skulle göra o inte, han måste tycka ja va lite jobbig, hehe, men skit samma, då vet ja att ja sagt det o då känns det bättre för min del :)

ne som sagt..

over and out

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback