26/2

Svar till Sofia:
Haha ja jävligt dåliga på o göra det.. Fan dom får juh tänka på oss som inte har bättre för oss än att läsa om andras dagar :)

____________________________________________________________

Ja men då sitter man här igen då, Felix har precis kommit hem, det första han skulle göra va att se på film.. jag sa nej först men då la han till den där söta lilla fjäsk rösten o sa snääääääällaaaa mamma!! o så fick jag kram o puss.. Hmmm ja då kunde man inte säga nej längre.. Han vet då hur han ska göra, iaf de dagar som han sovit hos pappa innan.. För då är alltid mamma extra snäll :)

Tina o ja har vart o handlat på Maxi, vi kom iväg klockan tre för Allis somna precis innan dom skulle åka in till stan.. När vi kom till Maxi så som vanligt fick inte Tina köra vagnen utan det var YOYO som skulle de.. hehe.. Ja tycker det är skit kul, men är inte riktigt säker på att Tina delar de med mig :) Hon får juh inte ens ta i vagnen för Allis.. o så fort jag springer iväg någonstans för att hämta nått så hör jag. NEJ YOYO KÖRA!!!! eller så höra ja massa rop efter mig tills hon ser mig igen.. haha.. hon är för söt den lilla damen..  Tina brukar säga att hon fattar inte vad det är med mig, för alla i hennes hushåll älskar mig :) eller ja Inte Per kanske, men han hatar mig nog inte iaf:) Men hundarna blir tokiga när jag kommer o likaså Allis.. Haha, det är juh kul att veta att man är omtyckt iaf :)
Nu är hon äntligen lite piggare oxå Allis, medicinen tar.. O det är skönt, får vi hoppas att de båda två håller sig friska så vi kan umgås..

Nepp nu ska ja mysa med min älskling..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback