26/2

Min sovmorgon förstördes när mamma ringde, hon hade glömt bort att Felix inte var hemma.. *suck* försökte somna om igen men de gick int så jag gick upp o satte mig o betala alla räkningar istället..

Kollade på Bankez blogg, såg filmen på min lilla skrutt.. haha lilla klanten. De försökte även få han att säga vad han hette (Per Felix Blåbär) men denna gången sa han rätt.. Brukar vara så när kameran kommer fram..

Har även pratat med Banke nu i telefon, har funderingar på om man ska åka över till mässan i helgen. Får se om ja har barnvakt eller om han får följa med.. Följer han med lär ja juh få skaffa koppel till han så han inte försvinner :)

Nu ska ja sätta mig med photoshop o försöka få den kursen så gott som klar..

Men först ska ja kolla brevlådan o se om ja fått mina väggord..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback