27/2

Är satans trött alltså, o huvudvärk är på gång.. har tagit tabletter nu så hoppas de försvinner.. Felix sitter o kollar på tv just nu, han ville inte till dagis i morse, han ville stanna hemma hos mamma sa han.. sötnosen.. men ja var juh tvungen att jobba så de gick inte..

Jobbet idag då, lite halv körigt till o från.. sura o griniga gäster tyckte detta var en bra dag att ta ut det på mig.. men men de är bara att bita ihop..
Är även rätt sur på chefen just nu, han är bara för fattlös ibland.. Alltså, va svårt är det.. Jag sa att jag kan jobba 2 dagar i veckan o då helst 5 timmars pass.. Men februari månad la han en vecka med 2 dagar o resten med 3 och 4 dagar.. Dessutom hade ja sagt inte Tisdagar o Torsdagar.. varje vecka var det en av dom dagarna ja jobba.. Så när han frågade mig om ja var nöjd med schemat så svarade ja självklart nej o sa åter igen att ja bara kan jobba 2 dagar i veckan för att jag har skolarbeten som måste göras oxå.. Men det fick gå för Februari månad men i mars o framöver vill ja ha 2 dagar i veckan.. Ja visst sa han..
I Tisdags när jag jobba frågade han mig om det var Tisdagar o Torsdagar som ja var i skolan o ja svarade att det stämde.. 
Mm så fick vi schemat nu, va har puckot gjort då?!!?!! jo han har lagt fyra dagar nästa vecka varav en är torsdag, veckan efter har han lagt tre dagar varav en är en torsdag.. sen har han inte hunnit lagt något mer schema för månaden utan det kommer senare.,.. Men va svårt är det att förstå vad ja säger.. så jävla otydligt pratar ja väl inte...
Så nu skrev ja en lapp för han var juh självklart inte där idag.. Skrev på lappen stort att jag inte kan osv.. strö under vissa ord så kanske han uppmärksammar mer på de ja skriver.. o så skrev jag att han får ta bort vissa dagar på mig nu..
Alltså det funkar inte, dels så får jag inte jobba för mycket för då går det ut över CSN pengarna. Sen hinner jag inte med att göra alla arbeten om jag jobbar så.. Efter jobbet går ja juh o hämtar Felix så då finns det ingen tid till att plugga.. O på kvällen är man oftast för trött för att kunna sitta o koncentrera sig på massa plugg, man orkar kanske en timme men sen går det inte längre.. o va mycket hinner man på en timme?? Inte ett skit!!!
Åhhh ja är så trött på detta just nu!!!!

Funderar på att laga Tacos idag oxå, men ja vet inte än.. har inte riktigt bestämt mig än.. får se.. Känner inte för att göra nått nu, vill bara lägga mig o gå under en stund.. men inte än..

Nepp nu ska ja lägga mig i soffan o vila lite medans Felix är still o lugn.. Så huvudvärken kan försvinna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback