9/2

Dags att göra sig iordning o åka o hämta bubben.. Denna dag har vart otroligt seg, känner mig som en fjärkontroll som batteriet börjar bli dåligt i, så man får skaka o slå på den för att det ska funka.. Vet dock inte om det funkar att skaka o slå på mig för att ja ska komma igång idag, o inte heller lika smidigt att byta batterier i mig.. Men får nog ladda upp batterierna i helgen.. eller så kanske de blir värre efter all alkohol..
Måste börja prata lite med folk om helgen oxå.. så man inte sitter här sj o glor.. Ska försöka se till att mannen som ligger på bardisken o försöker bli våldtagen ska gå ut oxå.. får väl se hur de går med det.. hehe..
Tina o Per o Nina ska iaf med ut.. så får se vilka mer man kan prata med.. Jenny har ja sagt till oxå, o hon verka inte helt ointresserad så det hoppas vi på..

Prata även med Malin från Fillipstad på facebook förut, så hon ska komma in till stan o hjälpa mig att komma igång med mina klasser lite mer.. Ska även bjuda hit några vänner då oxå, så ska hon hålla i en makeupklass för dom så jag får min utbildning på den oxå.. har inte fått svar om vilket datum än men ja la förslaget den 22 februari.. så om det är nån som vill komma då är det bara att höra av sig.. Juh fler dessto bättre så att säga..
Vill juh komma igång med det men ja behöver nog en lite pusch på vägen, sen rullar det nog bara på skulle ja tro.. när man väl kommer i det.. Ett perfekt sätt att tjäna extra pengar på..

nej nu ska ja fixa mig lite.. måste juh in o handla innan ja åker hem oxå så då kan man juh inte se ut hur som helst..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback