Fullt upp

Ja de kan man säga att jag har haft idag.. Som sagt vart i kga, efter det blev det att fixa lite här hemma sen hämta Felix på dagis, efter det kom mamma o Kim en snabbis, o sen kom Nina, vi drog igång med vårat projekt på en gång, Felix var väldigt nyfiken o ville självklart vara med. han vart arg ett par gånger för att han inte fick göra de han ville, tillslut var de dags för tröttast att få sova. Men eftersom Nina var här så ville han juh självklart inte gå o sova.. Men efter lite om och men så la han sig väl o somna nästan på en gång. ja o Nina fortsatte i lugn o ro och blev klara lagomt till att bror ringde o sa att han skulle komma o hämta henne. Var iaf trevligt att umgås med gumman en liten stund :) även om vårat prat var mest om projektet.. hehe.. Sen har ja suttit i telefon o nu sitter ja här o ska snart gå o lägga mig. Har en fullsatt dag i morgon oxå

Dagen kommer att börja med att gå upp tidigt för o göra sig iordning, syrran kommer efter tio nångång o då ska ja ta mig ner till stan för att klippa mig, efter klippningen ska ja möta upp Jenny E o ta en lunch med henne.. Ska bli så kul att träffa henne igen, det var längesen nu.. Saknar henne.. Jenny B ska kanske med oxå :)
efter lunchen ska ja till systemet o inhandla kvällens dryck..  sen hem o lösa av syster, o då måste ja städa o fixa inför festen, måste även iväg o köpa lite snacks o tilltugg. Sen kommer anders o hämtar felix fyra, då ska ja slänga i hårfärg i mitt hår, sen in i en dusch o göra mig i ordning för festen, o bror hade sagt till folk att de ska komma vid sex.. så ja vet inte hur ja ska hinna allt med en vilding i hälarna.. Får hoppas på att syster kanske vill stanna eller att Tina som sagt vill låna han en stund ;) Sen resten av kvällen ska ja bara dricka o ha fruktansvärt kul o hoppas på att grannarna inte klagar, har juh aldrig haft en fest hemma förut.. Inte mer än att sitta några o dricka innan man ska gå ut..

nej nu fryser ja så nu ska ja bädda ner mig i sängen o sova..

o i mitt tidigare inlägg skrev ja att det stod 50 km, ja glömde visst att skriva att vi tänkte att vi tar oss till stan på det,  o att nervositeten kom först när det stod streck på hur långt vi skulle ta oss :) Nöjd nu Jenny ;)

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, Nöjd nu! =)

2009-03-20 @ 15:28:05
URL: http://jennybrattstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback