haha

svar till banke: hahahaha.. de kan du gott ha efter att du ringde o skrämde mig.. :) ne då, de är inte därför datorn är sönder juh :P

___________________

Ska gå till dagis nu tänkte ja o hämta skrutten min.. sen kommer anders o hälsar på, efter det så kommer banke o Kenneth o hälsar på.. sen är de nog inte så mycket kvar av dagen så då blir de nog kvällen för lille man..

Känner mig alldeles känslosam just nu. Sitter o tänker på hur lycklig jag är som får uppleva varje dag med Felix.. Hur mycket han betyder för mig. Hur stark den kärleken till ens barn egentligen är.. Skulle verkligen ta ett skott för han utan att tveka.. Ja de går inte beskriva i ord va mycket han är värd i mina ögon..

Nej nu ska ja hämta min älskling. egentligen skulle ja hämta han efter fem men vill ha hem han nu!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback