Love it

Som ni ser har min blogg ändrat utseende igen :) jag är super nöjd.. Tack Banke!! :) det blev jätte bra!!

Denna dagen ser ut som så här, snart iväg o lämna Felix på dagis, sen ska jag hem till mamma o lämna bilen o hon ska köra hem mig. När jag kommit hem så blir det till att plocka o fixa lite först.. sen ska jag sätta mig o plugga..
Sen hämta Felix på dagis, sen skulle Anders komma o hälsa på. Banke prata även att dom kanske skulle komma en sväng oxå, han glömde lite saker här i söndags.. O så ville han leka med Felix oxå..
Ska även som vanligt sätta mig o ringa o boka in några klasser..

Idag fyller min kära bror 25 år oxå, Grattis till dig!! ska ringa o gratta han sen men han jobbar nu så han fick nöja sig med ett meddelande så länge..

Nepp nu ska vi göra oss i ordning för dagis, vilket Felix redan säger att han inte vill åka till.. För då känner man sig inge elak när man lämnar honom, men ja vet juh att det går över så fort han kommer dit..

Förresten så måste ja juh bara berätta va min söta lilla son gjorde igår, vi låg här i soffan o kolla på bolibompa, sen rätt var det va så la han handen på min kind o titta mig i ögonen o sa, mmmmm mamma ja älskar dig, du min goding o älskling du!! vad varm man blir i kroppen då.. Det är juh så underbart att få höra sånt helt självmant, finns inge bättre. Man känner sig så älskad, o speciellt efter allt tjat o alla nej man säger under dagarna dessa perioder så tror man juh att dom ska vara så trötta på en. Men kärleken finns där ändå från hans sida. Min kärlek till honom har jag aldrig tvivlat på.

nej som sagt. klä på oss kanske.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

JA VILL OXÅ!!!!!!!

2009-03-18 @ 09:52:42
URL: http://jennybrattstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback