migrän

har jag precis haft, nu har den lugnat ner sig lite, men fryser istället.. ligger i soffan under massa filtar med datorn i knät.. Felix sitter breve o myser han oxå..
Ska snart ringa upp till jobbet oxå tror jag o kolla hur det blir i morgon.. sen ska jag sätta mig och ringa lite o boka lite mer klasser.
Pratade med Malin igår o man blir juh så himla taggad av att bara prata med henne... har aldrig vart med om en person som kan ge så mycket beröm o peppning på en o samma gång..

Nina skulle ha vart här idag, men hon mådde inge bra o inte ja heller så vi sa att vi fixar det på torsdag istället..

nepp nu ska ja installera mitt nya bank id..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ne men nu så, då ska ja bara komma igång oxå... Ska be min lilla älsklingnörd här hemma o hjälpa mej t en snyggare blogg.. Fast just nu sitter han o fixar en annan blogg åt mej ;) Puss

2009-03-17 @ 20:00:08
URL: http://jennybrattstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback