Övning

Tina va här en stund nyss, hon övade lite på mig om hur hon ska säga på söndag på hennes första klass.. Är riktigt nyfiken på hur det kommer att gå för henne, men ja är helt hudra på att de kommer gå jätte bra.. Skulle velat vara med o se men det går juh inte :) har juh min egna klass på söndag..

Nu på måndag är det möte i Karlstad, som börjar klockan halv sju.. vet inte om jag kan ordna barnvakt då, det vore kul o vara med på det.. Men det är juh som sagt en ganska sen tid. vet juh inte när jag är hemma heller.. hmm jaja vi får la se..

Idag har jag pratat med två stycken om klass, en tackade tyvärr nej och den andra ska jag höra av mig till i sommar n är allt lugnat ner sig lite.. men ja ger inte upp för det, det är bara att kämpa vidare..

Nepp nu ska ja fortsätta här hemma lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback