Skrämd

Svar till Elin: Japp det var henne jag menade :) som tur va så behövde man inte skämmas för sverige:) ** Var lite nervös förut, dels för att jag trodde fan att ugglan skulle vinna. Men de gjorde hon ju inte. Sen ringer banke o skrämmer mig. Haha fan ta dig o göra så mot mig, trodde ju att du menade allvar oxå:) din buse. Fast de va lite kul:) det blir fyra stycken i morgon, vilket är kanon.. Syster kommer och hämtar felix i morgon så vi får ha mötet i fred:) kan vara en fördel så folket hör vad hon säger

Kommentarer
Postat av: Banke

Det funkar ju inte så här...!!!

Hur fan kan det vara så ??? !!!

Det går inte att leva så här heller...!!!

Hur kommer det att se ut då???

Om Tant Uggla vann ikväll...!!!

Hahahahah ASG

2009-03-15 @ 00:47:27
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback