Tankar o åter tankar

Vet inte riktigt vart ja ska börja.. Vet inte riktigt va jag ska säga.. Vet inte riktigt va jag ska göra.. Allt är bara jobbigt just nu, konstigt ändå hur en person kan ha så stor påverkan på en.. Bara ett enda meddelande gjorde mig på dåligt humör.. Ska snart därifrån, o de ska bli skönt, ja vill inte vara där mer nu, jag har gjort mitt där, jag har fått nog. Dags att se sig om efter nytt, något bättre, något som inte drar ner en, något som man känner sig glad över att göra.

Prata med Maria idag, fattar inte va orättvist livet kan vara ibland.. men det kommer att gå bra, jag ska hålla mina tummar varje dag för dom nu.. Hon är juh sån go tjej så hon förtjänar verkligen all lycka nu!!

**

Idag har Felix fått vart hos min mormor en stund, vi skulle dit o hälsa på men då sa hon att ja kunde juh få åka hem o pyssla lite o ta hand om mig själv en stund så kunde hon o morfar ha hand om Felix en stund, TACK så mycket!! var behövligt..

Efter det åkte vi hem till mamma, åt mat o så.. Innan vi skulle åka hem så drog ja o Felix igång o busa ordentligt, haha, Kim skratta åt oss, Felix slängde sig över mig o skulle äta upp mig, han var hel vild, sen börja han hoppa på mig o greja.. A kul hade vi iaf.. Tur att ja har den glädjen i livet, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom.. Han är min solstråle, mitt liv, min framtid o mitt allt. Trots vissa jobbiga stunder så försvinner aldrig den kärleken, den är livet ut!!

I morgon vet jag inte va som händer.. Greja lite o så, sy upp mina gardiner o stryka dom.. o mysa o sånt..

Söndag kommer det folk hit för att få höra lite om jobbet.. sen ska vi även ha en utbildning för Tina.. Kommer bli så kul :) skönt att ha henne inom detta jobb oxå, så man har någon att prata med om detta, utbyta idéer o tips.. o hjälpas åt.. Blir kanon om de andra säger ja till detta oxå..

ne nu blir det soffan...

*~*~*~*Tårarna är nära*~*~*~*

Kommentarer
Postat av: Banke

Jag kommer på söndag... Hihihihi

2009-03-14 @ 00:28:22
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback