Dagen

Denna dag är det inte så mycket planerat, Felix ska strax sova, då ska ja passa på att röja o plocka här hemma. Ovanligt va?? hmmm.. Sen får vi se om vi drar ner på stan o kollar lite när dom åker, men ja vet inte ja.. Är inte speciellt sugen på de, men kan juh kanske va kul för Felix.. Pratade även med Björk igår så vi ska väl förmodligen åka dit idag, nämndes något om grilla o de lär juh inte helt fel det inte..
så ser min dag ut, så den kommer nog bli bra. Inte alls för mycket att göra, skönt att slippa stressa..

Fan va sjuka drömmar ja haft i natt, så verkliga men så orealistiska .Vet inte allt var det var ja gjorde i natt o det märktes på mina sängkläder, de låg inte där de skulle iaf.. haha..
En dröm var om Mr Mexican, jag gjorde något som han uppenbarligen inte tyckte om, o han skällde ut mig efter noter och bad mig fara o flyga typ, sen helt plötsligt så kom Tina in i fighten o skulle medla, det visade sig att mr Mexican är livrädd för henne så han vågade inge annat än att lyssna på vad hon sa o sedan be om ursäkt till mig.. hahahaha. o det var bara en av alla drömmar det.. men det var den jag kommer ihåg som mest.. tur att det bara är drömmar..

Nepp nu ska ja göra mig något att äta.

see ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback