godmorgon

sitter i soffan just nu med bubben breve mig, han ligger o kollar på Mr Bean den tecknade varianten.

denna natt har vart fullt av drömmar den med, drömde om min tatuering som ja ska göra.. hehe

Pratade med Rebecca igår om den, så vi ska försöka ses till veckan för o rita upp den o så.. ska bara hitta en fin text som jag verkligen fastnar för. Jag har juh min speciella men jag tror den blir för lång faktiskt, den passar nog inte med resten av tatueringen då.. Vill juh att min första ska bli bra så jag inte ångrar den.. :)

Idag skulle Kenneth och Banke komma o hälsa på en snabbis, sen ska vi kanske iväg till Sandra o Björk o Jamie, det vart inge igår så vi sa att vi skulle försöka ta det idag istället. Ska även greja lite här hemma så det bara är att dammsuga o torka golv o tvätta i morgon. får se när lillplutten känner för att sova en stund, smidigast att göra det då.

Bra väder verkar det bli iaf, skönt!

see ya later.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: sofia

tänk att kottarna tycker den där tecknade mr.bean e så bra... :D

2009-05-25 @ 15:55:57
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback