Hemma igen

Nästan precis kommit hem, sitter o tittar på hundtricket.. haha.. i brist på annat så..

Ibland flyger tankarna iväg, på vad man vill, vad man inte vill, vad vågar man, va kommer att hända, ja o allt massa skit. O när man väl börjat tänka, ja då går det inte att sluta.. Tänk om man bara kunde veta hur man ska göra, att man kunde se framåt i tiden o se hur ens val kommer att sluta så slipper man göra dåliga val, inga misstag och man vet den rätta vägen att gå. Fast o andra sidan skulle juh inte det vara speciellt kul det heller. Tråkigt att veta hur livet kommer att se ut hela tiden. Men vissa val iaf.. :) ja drömma kan man juh alltid göra.

På tal om drömmar, nämnde juh förut att jag drömt konstiga drömmar, kom på en till dröm ja drömde i natt..
Jag o en klasskamrat från mellanstadiet var hemma hos mig, vi låg i sängen o pratade, sen helt plötsligt fick jag syn på ett stort hål i väggen längs golvet, både jag o H la oss ner o kollade, där kunde man se långt långt ner i jorden. H försäkrade mig om att det inte var någon fara, men rätt som det var dök det upp råttor, blev skit rädd först men sen när jag såg att de inte såg ut som farliga råttor så sprang jag o hämtade kameran. när jag kom tillbaka hade en av mina katter kommit och nån hund och det var bara en råtta kvar, de tre började göra massa söta tricks tillsammans o ja vet inte allt, jag o H filmade och skulle skicka in till Americans funniest homevideos eller va det heter.. sen vakna jag :)

Nej nu ska jag plocka rätt, hoppa in i en dusch o sen krypa ner under täcket i soffan o kolla på tv.. Är fruktansvärt kramsjuk just nu.. vore juh inte helt fel att mysa lite..

får se om ja skriver mer sen eller ej.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback