hemma igen

vart hemma hos mamma, vi fick igång bilen o morfar satte den på laddning över natten. klockan tolv bär det av mot kga för att besikta den. hoppas den inte rasar på vägen..

mått illa nu sista timmarna, helt otroligt va denna vecka kan ställa till med, blir helt färdig.. Ja jag kanske borde gå iväg o få hjälp jag vet.. o ja ska det, nått måste juh finnas för detta.. Blir juh så låg oxå under denna period.. hmm ja de va allt en jävla massa gnäll på mig nu..

Mr M kommer strax så detta blir kanske mitt sista inlägg för idag.. Men visst har ja vart flitig nu med att uppdatera er om mina extremt roliga vardagar.. haha..

bjuder på denna åt er istället..

Puss o kram

roliga bilder och humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback