Natti natt

Har precis vart inne o sjungit o hyschat Felix till ro igen, han drömde nog nått dumt o vakna o va rädd.. Men allt vart bättre igen efter att fått legat i mammas armar o lyssnat på godnattsång medans ja grejade med hans hår. Mitt upp i allt avbröt han mig o sa Mamma, vet du va, älskar dig.. det värmer i hela kroppen, han säger de jätte ofta men ja tröttnar aldrig o jag blir lika glad varje gång ja hör det..

Denna dag har vart hel mysig efter dagis, han var hur glad som helst när ja kom till dagis, mötte upp mig i grinden, vilket han vart hela denna vecka när ja hämtat. Vi åkte hem till mamma o har vart ute o busat hela dagen, sen fick vi god mat o sen fortsatte buset inne. vi lekte kurragömma ja o felix.. Felix hade dock svårare att hitta mig än va ja hade att hitta honom, kan bero på att han gömde sig på de ställen han hitta mig på innan ja ens gått ur rummet.. haha.. sötast.. men ja låtsas ju såklart om att ja inte hade en aning om vart han var :)

nepp nu blir de sova.. Är grymt sugen på hemmagjord "kinamat", så de får det bli i morgon.. får se om man får nått trevligt sällskap till de oxå.. de märks..




Puss o kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback