OJ

Det var visst över två veckor sen jag skrev.. Mina kära vänner har nu tjatat på mig att jag ska uppdatera.. får väl lov att göra det nu.

Största anledningen att ja inte skrivit på ett tag nu är för att jag känt att det enda jag velat skriva är otrevliga saker och exakt hur jag känner för ett visst beteende. Finns så mycket ja skulle kunna säga men som bara kommer att skapa ännu mer onödigt bråk. Har man inge snällt att säga så ska man inte säga något alls har jag fått lärt mig. Fast vissa gånger är det jävligt svårt.
Jag har mycket jag måste fundera ut just nu, som jag önskar att någon annan kunde ge mig svar på. Men de svaren kommer väl med tiden antar jag. Min största fokus just nu är att jag och min son ska få det bra, hur det kommer att ske det får tiden utvisa.
Min största fråga är har jag styrkan och modet till att ta tag i detta. Orkar jag ta dessa strider, orkar jag slösa min energi på att försöka vinna? Har jag självkänsla nog att stå emot??
När ska turen vända kan man fråga sig??
Jag klagar inte på det jag har, jag har min ögonsten, jag har min familj, jag har mina vänner både gamla och nya som ja trivs så fruktansvärt bra med. Själva grejen är att det skulle kunna bli så mycket bättre för de jag håller närmst om hjärtat. Tycker bara att det är så fruktansvärt synd att det ska vara så här.
Sen om inte detta vore nog så har man bleve indragen i massa annat oxå, både jobb o privata saker.. vilket ja heller inte tänker gå in på här.. funderar på att skaffa en blogg som de är lösen på där ja verkligen kan skriva ALLT o som bara mina närmsta får tillgång till.. a vi får se..

I övrigt då, fick mig ett par goda skratt åt Mr Mexican igår.. För jävla stygg ändå.. Ja va ska man säga han kan bjuda på sig själv iaf, vilket jag tycker är sååå bra.. Dirk Diggler.. haha.. 
Björk, Jamie o Sandra var här igår oxå, de va trevligt. Felix tyckte de va kul o få leka av sig iaf..  Får bli flera gånger.

Min msn/hotmail fick massa virus o tillslut kom jag inte in på den alls, så jag har en ny nu. så skicka gärna era adresser så ja kan adda er igen, har typ nada kontakter på den nu o ja har inte riktigt så bra minne så att jag kommer ihåg era utantill.. haha.. För tillfället känner ja mig som Doris i hitta nemo..

jaja nu ska ja lägga mig o sova.. blir tomt i natt, hade vart skönt med en varm famn o somna i.. fast o andra sidan får ja juh bre ut mig nu.. :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Kobran

Hej ! De var mycke trevligt, å njuta av den lilla solen som kom å smög ett par minuter å sedan försvann igen ... hehe ^^ ;P Dom små hade väldigt roligt, va lite det behövs - för att dom ska få ett leende på läpparna :)

2009-05-12 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback