Dagens skratt!

Igår var som sagt Susanne här och hälsade på lite. Så jag berättade för henne att på måndag så ska Shrek kastreras. Felix hörde vad jag sa och vart genast nyfiken och undrade vad jag menade med det. Försökte förklara för han men han förstod liksom inte riktigt ändå. Tillslut fick jag helt enkelt svara som så att dom tar bort pungen på honom så att han inte ska rymma och jaga massa flickor och inte hitta hem igen.
Ja då fatta han att Shrek skulle bli av med pungen, oj vad synd han tyckte om honom då.. Haha han börja nästan gråta, men sen förstod han att det var för att annars kanske vi inte kan ha kvar honom längre och att det inte gjorde ont på honom :)

Iaf åter till dagens skratt.
Idag på förmiddagen innan vi skulle åka till stan och äta frukost så släpper Felix ut katterna.
Han stänger dörren, men öppnar den snart igen och ropar efter Tuss (vår andra katt).
" TUSS!!!! Shrek ska snart bli av med pungen!!!"
Självklart var det inte altandörren han stod och gorma i utan ytterdörren.
Jag som just då var inne på toa höll på att vika mig av skratt och trilla av toastolen :)

Han var ju faktiskt tvungen att upplysa Tuss om att han ska bli kastrerad.

Ja han är för go min lilla grabb!!
Ibland undrar man vart dom får alla tankar och ideér ifrån.
Men vad vore barn utan allt det??


Kommentarer
Postat av: helena.....igen

:D :D :D TUMMEN UPP FÖR FELIX!

2011-02-18 @ 12:37:42
Postat av: Therese

Haha du och Felix har gjort min dag! Jag skratta högt här hemma när jag läste vad han har skrikit till Tuss :D

2011-02-18 @ 18:41:48
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback