Godmorgon!

Gick upp för ca en timme sedan. Jösses vad trött jag är. Det är en ren omöjlighet att sova bekvämt med min mage just nu. Ligger och vrider och vänder på mig minst en gång i halvtimmen. Jag har nog ca 4 kuddar runt om mig för att lägga upp ben och burra under magen. Men det hjälper inte speciellt mycket tyvärr.. Jaja det är vara ca 7 veckor kvar nu :)

Klev upp och ringde några av mina samtal iaf, så klockan fyra ska vi iväg med Felix till doktorn och se om mina aningar stämmer eller inte. Stackarn blir sjuk hela tiden han..

Nu ska jag gå ner och kolla pannan , sen ska jag sätta mig med diverse papper som ska skickas in..

Undra om man ska göra korvstroganoff idag. En av Felix favoriter så kanske han blir lite sugen på att äta iaf..



Magen i vecka 30




Felix ville oxå ha mascara på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback