Klock h*lvete!!!!

Ja det är det minsta jag kan säga om den klockan jag såg i affären och fick för mig att DEN ska jag ha i köket och billig var den oxå.. JO TACK det fick jag juh märka om och om igen...
Detta är en klocka man fäster siffrorna på väggen.. En mall fick man med så jag tänkte att nu ska jag fixa detta själv innan Micke kommer hem och se om han märker nyheten.. Kan ju inte vara så svårt när man har en mall att gå efter.. JA MEN ELLERHUR!! GAAHH.. Höll på att bli tokig.
Jag började sätta efter mallen och ja det såg ju inte så dumt ut, ända tills jag gick lite längre ifrån.. Jaha bara att börja om igen. Tänkte att om man gör så här istället... MMM visst, ibland låter vissa sätt bättre i huvudet än vad de funkar i praktiken.. Jaja iaf tillslut fick jag väl upp siffrorna så att det ser okej ut.. Ska då fästa själva klockdelen med visorna, det står i beskrivningen att ta bort skyddet på klisterlappen på baksidan av denna.. Mm jag började och det gick rakt åt helvete!!! Lapp j*vel vägrar släppa så det slutar med att jag drar sönder hela skiten..

Men efter att Micke fått skrattat och retat mig lite när jag var som mest sur över detta ringde han sin mamma och kollade om dom hade dubbelhäftande tejp hemma och det hade dom.. Så tillslut fick jag upp den där klockan. Resultatet vart inte lika bra som jag hade hoppats på, så vi får se hur länge den får sitta kvar innan jag tröttnar och köper en ny.. Denna gång tar jag hjälp av någon.. :)

Nu sitter jag och väntar på pizza, och eventuellt en hyrd film.. Blir lite myskväll..

I morgon ska vi upp hyfsat tidigt och åka till Ikea och även lite barnaffärer..

Det är redan fredag kväll, alltså inte så länge kvar tills min skrutt kommer hem igen!! Äntligen.. *saknar*

Nu kommer Pizzan..

                                                          


Kommentarer
Postat av: Mela

Ja va med sugen på att köpa en sån.. tur att ja inte gjorde de ;P

2011-02-25 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback