Natti natti !!

Klockan börjar bli mycket nu, konstigt nog är jag inte trött än.. Men kanske är bäst att gå och lägga sig ändå..

Jenny kommer i morgon på förmiddagen runt tio tror jag hon sa. Får väl se hur pigg jag är :)

Var hos svärmor och svärfar förut, skulle bara gå dit på en kaffe men vi var visst där lite längre än så. Alltid lika trevligt. Sen åkte vi till coop en sväng, helt underbart att gå och handla på kvällen, knapp en människa där inne.. Hitta en bok till Felix och sen lite annat smått o plock..

När ska denna kyla ge sig kan man ju undra. Våran ved har tagit slut igen!! Är trött på detta nu..

Blir lite små trött på andra saker oxå.. Men det tar vi en annan gång!!

Nej nu ska ja gå till sängs. Tror jag ska leta fram min korsords tidning.. är lite sugen på det faktiskt.

Natti natti!!

*saknar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback