Onsdag

Nu har jag suttit och vaknat till en liten stund. Kanske dags att ta tag i saker och ting som ska ordnas idag.

*Ner till stan och ta ut pengar så jag har hemma i morgon tills Jenny kommer med barnvagnen.
*Köpa en Baguette kanske ;)
* Till jobbet och hämta papper
* Skicka in papper
* Hem till mamma och skriva ut papper till Csn
* Ringa komunen
* Ta ett ordentligt ryck och damma och torka golv där nere.

Ja det är vad min dag består av just nu..

_____________________________________________

Igår var vi till Mvc, allt såg jätte bra ut och den lilla följer sin egen kurva över den normala, men växer precis som de ska. Hjärtljudena var perfekta dom oxå. Och hör o häpna, mitt järnvärde hade gått upp från 107 till 114 nu.. helt otroligt. Ändå är jag tröttare än tidigare men det har väl med allt annat att göra oxå..

Efter det åkte jag hem till Tina på fika, hon bjöd på sina helvetesbullar, vilket fick mer än plats i min mage :) Stora busfröet Allis hade visning på allt hon kunde göra, "Kolla här då" var en ständig fras jag hörde, så söt så :) Trollungen Linnea gick och vaggade och skrattade och var inte steget efter att charma en på sitt egna lilla sätt. Godingar!!
Efter läggdags för de båda gick vi ner till källaren och letade bebis grejer, kom där ifrån med en babysitter, ett babygym, bärsele och en massa kläder :) så nu är vi ytterliggare ett steg åt rätt håll i inköpslistan. Tack så mycket Tina :)

___________________________________

Nepp nu blir det att börja göra sig klar tror ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback