Så vi ses igen!

Ja då ses vi igen på denna blogg.
Nästan ett år sen ja skrev här. 
Vet inte varför men plötsligt kände jag ett sug efter att skriva ett inlägg på denna blogg igen. Den känns på nått sätt mer.. hmmm.. personlig är nog ordet jag letar efter..

Hänt mycket det sista året kan man ju säga..

och allt det kommer jag inte gå in på här.. Då får ni sitta och läsa i evigheter. Om ni nu är några som ens kollar denna sida.. haha..

Just nu sitter jag iaf med jordens magvärk och foglossning.. Livet är underbart som gravid ibland. ;) men tröstar mig med att det är ändå en av de bästa sakerna som hänt mig.

Lillskrutten Felix ska bli STOREBROR.. Hjälp!! Min "lilla bebis" ska bli storebror. Helt otroligt.. Han är redan 4 år, fyller 5 i september. Han är inte så liten längre..
Jag ska bli 2 barnsmamma!!!!! Jösses :)

Nepp nu orkar jag inte mer. dags att försöka sova istället.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback