Tummen sitter fast

Idag får jag verkligen ingen lust till att göra nått.
Felix är hängig och små gnällig och likaså jag.

Tummen sitter verkligen fast. Men det finns juh fler dagar så..

Är så grymt sugen på en baguette, men vi har ingen bil. Eller ja, min är frusen så jag kommer inte in i den :) sen som sagt kan jag juh gärna inte dra ut en sjukling på stan heller så. 



Micke tog läggningen med Felix igår, jag brukar alltid smyga med upp och sätta mig vid datorn då. För jag bara älskar att lyssna på dom. Man hör så tydligt på Felix vad mycket han tycker om hans och Mickes små stunder. Special kramen kan han inte vara utan när han lägger sig. Och bara höra när Micke läser för honom gör mig varm i hela kroppen. speciellt när han gör sina olika karaktärer så att Felix skrattar och tycker det är gör kul :) Ja jag har en helt underbar familj!! 

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: helena

vi vet! blir oxå :) & varm av att läsa hur det är.faster mår bra nu...

2011-02-15 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback