AAAAJJJJ

Ja det är de minsta man kan säga.. Skada ryggen igår, böjde mig ner och det knaka till i svanken o sen kunde ja knappt gå på en stund.. Nu känns den bättre men gör fortfarande fruktansvärt ont.. Är det inte de ena så är det de andra.. Det är nått nytt varje dag nu.. MEN snart så, snart är väntan över..
2 veckor kvar nu, sen slipper ja förhoppningsvis denna mage och har istället ett litet mirakel i min famn.

Nervositeten börjar smyga sig på nu faktiskt, vissa dagar vill rymma och inte behöva föda igen, men lite sent och ändra sig nu har jag hört ;) Nej då det kommer säkert att gå bra.. Är väl bra att vara lite nervös innan oxå..

Idag kom skrutten hem igen oxå, vi har vart o handlat och sen vart ute i det härliga vädret. Nu fick han sätta sig och kolla lite på scooby doo medans jag vilar min rygg.
Ska strax dra igång med Pizzan så vi får lite mat i magen.. Gott med hembakad pizza..

Annars blir det en lugn myskväll med hela familjen.. Underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback