Rastlös men ingen energi!

Det är ingen bra kombination det..
Det kryper i kropen på mig, jag går upp och ner, fram och tillbaka mellan olika ställen och tänker börja med något. Men när jag väl kommer fram så tappar jag energin till att ens börja.. Så då hamnar jag här framför datorn istället. Här finns det absolut inget roande heller.

Sitter iaf och kollar kamera.. Behöver en ny nu, och jag fyller juh år snart så då har jag önskat mig denna.

Canon PowerShot SX210 IS Lila



Den har fått 10p av http://www.bäst-i-test.se/

Så jag tror den kan uppfylla mina förväntningar om hur en kamera ska vara..

Sitter även och funderar på hur jag ska göra med kalas.. Pratade med bror i helgen om att eventuellt slå ihop våra. Han fyller ju nu till helgen 3 veckor innan mig.
Mina alternativ är den helgen, eller helgen innan jag ska föda/fylla år eller efter bebisen kommit.
Eftersom jag lovat Felix att han ska få vara med på kalaset så ska det passa in när han är hemma oxå.
Känner att helgen innan blir för nära inpå, dels jobbigt att stå med allt bakande och smörgåstårta osv innan. Fast vet att jag skulle få en massa hjälp av nära och kära. Och sen finns ju risken att kläcka just då :) Fast det är väl en smäll man får ta oxå.
Nästa helg känns bra eftersom det iaf är tre veckor kvar, sen kan jag och Nina hjälpas åt att baka osv :) Men då å andra sidan är det så kort tid kvar tills dess så frågan om jag hinner. 
Efter bebisen kommit känns oxå jobbigt, med tanke på att vi kommer ha mycket folk som kommer och hälsar på ändå, och då stå med ett stort kalas när man vill ha det lite lugnt omkring sig. 
Fyller ju ändå 25, så kalas är väl ett måste om man frågar mina släktingar ;) 
Ja vi får se hur jag gör.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback