Uno...

Helgen har gått snabbt som vanligt.
Orkar inte skriva så mycket om den förutom att gårdagen bestod av mycket trevligt sällskap av min Bror och fru Nina :) Käkade god mat, kollade på film och spelade UNO junior.. ett antal gånger då Felix fick det när vi var och handlade på Coop.
Han tyckte det var skit kul så denna helg har bestått mycket av det spelet.. haha.. men det är mysigt :)

Idag är en väldigt förvirrande och tankespridd dag för mig. Vet inte riktigt hur jag ska hantera vissa saker.. Det känns så trist att det ska behöva bli så.. och jag förstår inte varför det blir så heller för den delen..

______________________________________________________________________


Nej nu ska jag ta min huvudvärk och gå och lägga mig... Hoppas jag inte är på väg att åka på nått, har kännt mig lite små krasslig idag i kroppen..






Natti natti

                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback